Kartę z obrazkami tniemy na kawałki i rozkładamy odwrócone na dywanie. Obrazków musi być tyle ilu uczniów. Włączamy skoczną muzykę, dzieci w rytm muzyki podskakują po sali. Gdy muzyka ucichnie szybko podnoszą obrazek, liczą sylaby lub głoski i szukają dziecka, którego obrazek w nazwie ma tyle samo sylab...
- tyle samo sylab, głosek
- o jedną więcej sylabę, głoskę
- łączą się w dwójki, trójki, czwórki
- układają zdanie z wyrazem
- podają ostatnią głoskę, pierwszą głoskę itp.
Jolanta Okuniewska - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego w klasach I-III w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie. Ambasador międzynarodowego programu eTwinning. Autorka bloga tableciaki.blogspot.com i ebooka "Technologie są dla dzieci, poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej".
0 komentarze:
Prześlij komentarz