Gra może być wykorzystywana w różny sposób. Przygotowałam tyle plansz do gry ile jest par dzieci w klasie oraz kostkę na parę. Na planszy umieściłam cyfry od 1 do 6, bo tyle obrazków dostała każda para. Jeśli zdecydujemy się na więcej obrazków, to para powinna dostać dwie kostki do gry.
Dzieci rozkładają obrazki przy numerkach, rzucają kostką i podają:
1. angielską nazwę obrazka,
2. liczbę sylab w nazwie,
3. liczbę głosek w nazwie,
4. drugą głoskę w nazwie,
5. kolory ( po angielsku )na obrazku...
Jolanta Okuniewska - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego w klasach I-III w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie. Ambasador międzynarodowego programu eTwinning. Autorka bloga tableciaki.blogspot.com i ebooka "Technologie są dla dzieci, poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej".
0 komentarze:
Prześlij komentarz