Najpierw należało umieścić klamerkę w miejscu liczby 13, potem przesunąć o dwa pola...czyli dodać 2. Bez problemu dzieci podły wynik dodawania. Dodawaliśmy liczby większe i odejmowaliśmy też całkiem spore. Klamerka ze slimakiem, motylkiem albo sową wędrowała szybko po miarce. Pod koniec zabawyklamerka prawie skakała i wiekszość dzieci już nie odliczała "kawalków" na taśmie, tylko podawała wynik obliczenia ustawiając klamerkę na właściwym miejscu miarki.
Jolanta Okuniewska - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego w klasach I-III w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie. Ambasador międzynarodowego programu eTwinning. Autorka bloga tableciaki.blogspot.com i ebooka "Technologie są dla dzieci, poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej".
0 komentarze:
Prześlij komentarz