Ostatniego dnia nauki przed przerwą wielkanocną przygotowałam uczniom zadanie-niespodziankę. Pięć kartek z kodami QR ukryłam pod dywanem. Najpierw zabawiliśmy się w grę "Ciepło-zimno". Uczniowie podzieleni na zespoły otrzymali jeden kod. W nim zawarłam bardzo szczegółowy opis pisanki. Rozpoczęliśmy od przeczytania tekstu. Zadaniem grup było wykonanie pisanki według wskazanego opisu. Dzieci musiały zwrócić uwagę na kolory, rodzaje elementów zdobiących (linia prosta, linia falista, kwiaty). Znajdowały się też pojęcia matematyczne:po lewej/prawej stronie, poniżej i powyżej, dwie linie, jedna linia. Same dzieciaki mówiły, że zajęcia były super, co mnie bardzo ucieszyło. Aleksandra Schoen-Kamińska, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Pile, autorka stron KLIKANKOWO oraz PATYCZAKI TABLECIAKI, w swej pracy wykorzystuje nowoczesne techniki informacyjno-komunikacyjne, pracuje z klasą na tabletach.
0 komentarze:
Prześlij komentarz