źródło: pixabay.com |
Jedna osoba wychodzi, druga chowa swój przedmiot. Uczeń wraca i stara się odnaleźć przedmiot korzystając z podpowiedzi klasy: ciepło(dobrze)-zimno(źle).
Przed rozpoczęciem zabawy ustalamy z uczniami, że używamy tylko dwóch słów: ciepło, zimno i skupiamy się na kierunku. Nie ma tutaj modyfikacji cieplej, zimniej, gorąco. Interesuje nas tylko kierunek w jakim idzie szukający, nieważna jest odległość od ukrytej rzeczy.
Sabina Piłat. Nauczycielka klas I - III w warszawskiej szkole podstawowej. Autorka bloga wmojejklasie.blogspot.com. Pracowała także w przedszkolach prowadząc zajęcia przygotowania do nauki czytania i pisania, na rok została lektorem angielskiego w Madrycie, a także dziennikarką w warszawskim wydaniu Gazety Stołecznej. Prywatnie oswaja nowe technologie, maluje kolczyki i jeździ po świecie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz