nauczycieli. My, sięgnęliśmy po nie ponownie (korzystaliśmy z nich w pierwszych
miesiącach nauki) aby wykorzystać je do różnych ciekawych zabaw;
Klocki pomagają:
- utrwalić figury geometryczne
- tworzyć zbiory i podzbiory
- znajdować cechy wspólne i te, które różnią figury geometryczne od siebie
- układać sekwencje kolorystyczne
- układać figury w rytmach
- liczyć ułożone szablony i obliczać, która figura znajdzie się na 10,12,15….miejscu
- utrwalać prawą i lewą stronę
Podczas tych zabaw dzieci uczyły się obserwowania,
porównywania, logicznego myślenia, odtwarzania ,budowania własnych strategii.
Małgorzata
Wiśniewska nauczyciel wczesnej edukacji w Szkole Podstawowej nr1 im. Armii Krajowej
w Ostródzie. W swojej pracy wykorzystuję aktywne metody pracy z uczniem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz