obrysowuje pole: 4 kratki jako liczba rzędów na 5 - liczba elementów w rzędzie i w środku zapisuje działanie. Można umówić się tak aby grający zapełniali pola możliwie najkorzystniej, ciasno, wykorzystując miejsce przy miejscu. Uczniowie mogą zaczynać po dwóch stronach kartki i w momencie kiedy ich pola "dotkną się" można skończyć rozgrywkę. Można grać tak, że wygrywa ten, który przyblokuje drugiego gracza. Uczniowie mogą też tworzyć kolorowe "patchworki" ze swoich pól.
Joanna Apanasewicz - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego w klasach młodszych i przedszkolu. Pracuje w "Małej Szkole" w Koninie Żagańskim (woj. lubuskie). W swojej pracy wykorzystuje technologie informacyjno-komunikacyjne, które są jednocześnie jej pasją. Uwielbia prace ręczne i wykonuje pomoce dydaktyczne przy wykorzystaniu prostych przedmiotów z otoczenia.
Jestem na tak, rewelacyjny pomysł.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam