Do rozegrania gry należy przygotować 20 lub więcej piktogramów. Oto plansze z obrazkami o tematyce świątecznej.
Uczniowie rozcięli obrazki przygotowując się do gry.
Podzieliłam klasę na zespoły trzyosobowe. Dwie osoby są graczami, a jedna sędzią.
Gracz I wybiera jeden obrazek. Może zaznaczyć go od spodu kropką. Zgłasza swój wybór sędziemu. Gracz II zadaje pytania przeciwnikowi, eliminując kolejne obrazki. Gracz I może udzielać tylko odpowiedź TAK lub NIE.Sędzia na tabliczce suchościeralnej liczy pytania, które zadał gracz II.
Po odgadnięciu obrazka gracz otrzymuje tyle punktów ile wynosi różnica liczby 20 i liczby zadanych pytań. W drugiej rundzie role się odwracają.
Beata Skrzypiec - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Pracuje w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Piasku (woj. śląskie). W swojej pracy wykorzystuje technologie informacyjno-komunikacyjne. Swoim doświadczeniem i pomysłami dzieli się na blogu klasowym oraz blogu nauczycielskim. Realizuje projekt "Piktografia" w swojej klasie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz